Телефони:
0988 910 141
0988 903 392
Адреси:
гр. София, ул. Будапеща 26
Безплатна доставка при поръчка над 49.99 лв.

Как да намалим тютюнопушенето?

Като правило всички, които искат да се откажат от пушенето с помощта на съвременната безопасна алтернатива наречена електронна цигара, не винаги правилно подхождат към този проблем и има случаи, когато пушачите просто се отказват този метод и се връщат отново към традиционните.

Първото важно нещо, което трябва да запомните е това, че електронните устройства са само алтернатива на традиционното пушене, но не са били измислени с тази цел да ви помогнат да спрете обикновените.

Те реално са един по- безопасен начин да изпарявате, като по този начин не нанасяте вреда на своето здраве, но и на околните.

След време обаче нейният ранг е бил повишен, а именно в отличен начин да се справите с тази зависимост и да не се тровите повече. Както при всичко и тук ще се наложи да изпитате своята воля, за да успеете, но свикнете ли с алтернативата на това димене, ще разберете че то дори е по-приятно, имайки същевременно ред предимства пред традиционните табачни изделия.


Начини да намалите пушенето:

  1. С помощта на е-цигарите и безопасното изпаряване;
  2. С медицински начини – пластири, дъвки, хапчета, спрейове и други;
  3. Започнете да се занимавате с любимото си хоби.

За да се откажете от пушенето е необходимо да си купите разбира се електронна цигара и течност към нея. Важно условие е, че тя трябва да съдържа никотин, като съдържанието му трябва да отговаря на количеството на това вещество, което се е намирало в цигарите. За 14 дни човешкия организъм изцяло се адаптира към определеното количество никотин, тоест намалявайки постепенно съдържанието му в течността, вие ще можете изцяло "безболезнено" да преминете от традиционното към това алтернативно и безвредно димене.


Имайте предвид и това, че не само така можете да си помогнете да се откажете от вредния навик. Така например хобито ви също може да е от полза. Занимавайки се с любимите ни неща, като например да рисувате, да пеете, да четете и така нататък, се отделя хормона на щастието.

По този начин ще ви е по-лесно да намалите в началото цигарите, докато след време не ги спрете окончателно. Можете просто да започвате да рисувате, когато ви се допушва и тук не е важно отдава ли ви се това или не. Важното е да ви харесва и да ви доставя удоволствие.


Книгите също ще са ви от полза, като те могат да са на тази тема и например историите на хора, които са преживели преминаването през този проблем и отказването от своята зависимост. Другото нещо, което може да ви помогне са медицинските начини за намаляване и спиране на тютюнопушенето, а именно различните лепенки, хапчета, дъвки и дори спрейове вече.


Имайте предвид обаче че който и начин да изберете, за да намалите цигарите ще трябва на първо място да се преборите със себе си и желанието си да пушите. Това е по-скоро зависимост и не толкова към никотина, колкото навик да държите цигара с кафето сутрин или пушейки, когато се намирате под силен стрес.